اخبار

مدیرعامل آبفای منطقه یک: ماموران قرائت پاسبانان حیا و عفت در حریم مشترکان هستند

مدیرعامل آبفای منطقه یک: ماموران قرائت پاسبانان حیا و عفت در حریم مشترکان هستند

مراسم تجلیل از تلاش های نیروهای قرائت کنتور آبفای منطقه یک با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای منطقه یک، احمد سلامت مدیر عامل شرکت طی سخنانی در جمع صمیمی ماموران قرائت کنتور از تلاش ها و زحمات این نیروها قدردانی کرد و گفت:  هر کدام  از نیروهای زحمت‌کش قرائت کنتور به طور متوسط در منطقه یک تهران بالغ بر 1700 کیلومتر در سال پیاده‌روی می کنند که این رقم بسیار قابل توجه و نشان از زحمات فراوانی دارد که این همکاران گرامی برای انجام مسئولیت‌های خود متحمل می شوند.

مدیر عامل آبفای منطقه یک خطاب به نیروی قرائت کنتور گفت:  شما در کنار سایر زحماتی که می کشید بانی درآمدهای اصلی شرکت هستید و  ما و سایر مسئولان وظیفه خود می دانیم این تلاش های ارزنده شما را ارج نهیم.

 سلامت همچنین به حساسیت کار ماموران قرائت نیز اشاره و اضافه کرد: در حالی که بسیاری از نیروهای نظامی و انتظامی نمی توانند به راحتی وارد حریم شهروندان شوند، همکاران قرائت به راحتی می توانند به این حریم وارد شوند. ماموران قرائت سفیران فرهنگی ما و پاسبان حیا و عفت در حریم مشترکان هستند.

مدیرعامل آبفای منطقه یک همچنین از تلاش های زیادی که برای بهبود معیشت این همکاران صورت گرفته است گفت و ادامه داد: ما با همراهی معاون محترم درآمد و امور مشترکین در طی دو سال گذشته تلاش گسترده ای داشتیم تا مشکلات معیشتی ماموران قرائت را به نحو شایسته و بایسته برطرف کنیم و این آمادگی را داریم که حتی به مشکلات معیشتی خانواده های این همکاران عزیز نیز رسیدگی کنیم تا ماموران زحمت کش قرائت بتوانند بدون کوچکترین دغدغه ای فعالیت های خود را انجام دهند.

 مدیرعامل آبفای منطقه یک در پایان با قدردانی از تلاش های ماموران قرائت در سال 1394 اظهار امیدواری کرد روند مثبت فعالیت های این گروه در سال 1395 نیز تداوم داشته باشد.

در جریان این برنامه غلامرضا محتسبی معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه یک علاوه بر قدردانی از زحمات نیروهای قرائت کنتور، بخشی از فعالیت های این گروه در سال 1394 را برای حاضران تشریح کرد. 

این برنامه همچنین با سخنرانی دکتر علی شیری مدیر برنامه ریزی و هماهنگی وزارت نیرو همراه بود که وی در سخنان خود مباحثی را درباره اهمیت مشتری مداری در دوران معاصر و راهکارهای افزایش رضایت شهروندان از فعالیت های شرکت های خدماتی را ارائه داد.

در پایان این مراسم که با حضور تمامی ماموران قرائت کنتور آبفای منطقه یک برگزار شد با اهداء هدایایی از  این زحمت کشان قدردانی شد. 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران |

لطفا در مورد این خبر اظهار نظر فرمایید

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید