اخبار

راه اندازی تلفن گویا در ناحیه دیباجی آبفای منطقه یک

راه اندازی تلفن گویا در ناحیه دیباجی آبفای منطقه یک

 

مدیر آب و فاضلاب ناحیه یک آبفای منطقه یک از راه اندازی تلفن گویا به منظور رفاه حال همکاران و مشترکان گرامی این ناحیه خبر داد.

حسین خانی با اعلام این خبر گفت: این اقدام با توجه به اهمیت پاسخگویی به سوالات،رسیدگی  به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات و در نهایت رسیدگی به مشکلات اداری ارباب رجوع انجام شده  و  با توجه به ضرورت تسهیل و تسریع در ارائه هرچه بیشتر خدمات مراحل راه اندازی فنی آن به پایان رسیده است.

وی در ادامه به رایزنی با شرکت مخابرات برای راه اندازی این سرویس به صورت کامل اشاره کرد و اظهار داشت: این سرویس پس از تایید کامل شرکت مخابرات قابل استفاده شده و در اختیار  مشترکان قرار خواهد گرفت و مشترکان و همکاران گرامی تنها با شماره گیری شماره 22592424 می توانند از امکان ارتباط با داخلی مورد نظر یا استفاده از خدمات سایر قسمت ها همچون، امور مشترکین، قرائت کنتور، اصلاح قبوض و ... بهره مند شوند.

خانی به تاکید سیستم مدیریت یکپارچه مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش سفرهای درون شهری شهروندان و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان از مهمترین مزایایی است که این سرویس می توانند به تحقق آن کمک کند.

مدیر ناحیه دیباجی آبفای منطقه یک در پایان اظهار داشت: متاسفانه خدمات تلفن‌های اعلامی از سوی این ناحیه مدت زمان نسبتاً طولانی بدلیل اشکالات فنی غیر قابل استفاده و عملاً امکان پذیر نبوده و این مساله شکایات و مشکلات عدیده ای را برای ناحیه در پی داشته است. بنابراین با  پیگیری و تلاش مسئولین ناحیه و مساعدت معاونان درآمد وامور مشترکین و مالی و پشتیبانی مشکلات مرتفع و امکان برقراری این سیستم امکان پذیر شد.

 

۱ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۱۵

لطفا در مورد این خبر اظهار نظر فرمایید

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید